Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата ми не върви както трябва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колата ми не върви както трябва

    Здравейте, нещо колата ми не иска да върви както трябва след 3000об/мин, една такава се замисля, всякаш не и стига бензина, качва си об, но по-бавно.Вчера карах една със същият двигател и си върви доста по-добре от мойта!Сложих неговия дебитомер, същата работа, сложих моя на неговата, пак си върви добре, пробвах селеноида на място със съпротивлението и диода и към 2000 об светва, отначало не искаше, после подадох от акумулатора минус на пъпката на селеноида и нищо зачистих ги малко с едно ножче и ги понадрах пъпките, пробвах и стана започна да глъхне, а единия път угасна, после пробвах с диода светна си!Откачихме клапата която е на рейката с инжекторите дадох контакт, хвърля бензин като луда.
    Някой имали идея от какво може да е, че вече доста ми е дерт и доста се чудя.
    Закачахме я с Виза, всичко е ок
    Благодаря !!!
    Last edited by Versace; d.m.y г., 17:20.
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

  • #2
    Компресия мери ли. Премери налягането в ауспуха дали не е запушено нещо.
    Колкото и глупаво да ти звучи провери дали имаш гърбици на разпределителните валове(заради 16 бр нови повдигачи на Metelli за по 20лв бройката естествено фалшиви бях останал с валове без гърбици неприятна гледка.) И ако от това не е добре ще е да пробваш с друг компютър.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
      Компресия мери ли. Премери налягането в ауспуха дали не е запушено нещо.
      Колкото и глупаво да ти звучи провери дали имаш гърбици на разпределителните валове(заради 16 бр нови повдигачи на Metelli за по 20лв бройката естествено фалшиви бях останал с валове без гърбици неприятна гледка.) И ако от това не е добре ще е да пробваш с друг компютър.
      Ами не съм сменил повдигачи, а от ауспуха на място почти не духа, но при изфорсирване мисля че е ок
      Как с друг с друг за колата или на друг да прая диагностика?
      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

      Comment


      • #4
        Да смениш компа на колата има впредвид колегата ,само не знам как ще стане, понеже имобилайзера сработва само с неговия си компютар.
        sigpic Alfasud/156 1.8ex
        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

        Comment


        • #5
          Тук си прав просто правя предположения но не се замислих за имобилайзера. А Жерсаче погледни си добре изпускателната система и на обороти трябва да подухва леко. И ако имаш възможност виш все пак и валовете може и да нямат добро мазане или да има запушена ,магистрала. Но преди всичко и компресията може да имаш прегорели калпани или проблеми със сегменти но там вече ще започне и да лапа маслото.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Тук си прав просто правя предположения но не се замислих за имобилайзера. А Жерсаче погледни си добре изпускателната система и на обороти трябва да подухва леко. И ако имаш възможност виш все пак и валовете може и да нямат добро мазане или да има запушена ,магистрала. Но преди всичко и компресията може да имаш прегорели калпани или проблеми със сегменти но там вече ще започне и да лапа маслото.
            Точно тва щях да казвам за имобилайзера, както и за маслото предното като го смених не бях доливал да ми беше заминало към 300-400г за 10000км, сега го сменях скоро 1000 км пак си стои над максимума, понеже наляхме малко повече!
            Ами подухва си на обороти, миналата година махнах катализатора, незнам какво може да се е запушило, задното ми гърне започва да си заминава има вече 2 3 дупки, но все още не реве и ще карам още малко с него!
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment


            • #7
              Компресия за да си сигурен че мотора е в добро здраве .
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                след смяната на дебитомера, нулира ли настройките на компютъра ?

                ако не си, отиди на диагностика да ти ги занулят, щото иначе все едно не си го сменял
                Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                Lancia Ypsilon '02

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
                  след смяната на дебитомера, нулира ли настройките на компютъра ?

                  ако не си, отиди на диагностика да ти ги занулят, щото иначе все едно не си го сменял
                  Мда, това е изключително важен момент.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Мда, това е изключително важен момент.....
                    Ми не не съм просто вечерта ги сменихме с тоя моя приятел и същата работа беше!
                    Кои настройки да дам ресет на еку ли?
                    Сега да го взема пак и да го ресетна така ли?
                    Ами то по пътя на тая логика, след каго сложих моя дебитомер на другата алфа тя си вървеше пак така добре както с нейния и ако не си занули настройките ще кара с примерно кофти дебитомер па ще си върви както с хубав, нещо не ми се връзва!
                    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                      Ми не не съм просто вечерта ги сменихме с тоя моя приятел и същата работа беше!
                      Кои настройки да дам ресет на еку ли?
                      Сега да го взема пак и да го ресетна така ли?
                      Ами то по пътя на тая логика, след каго сложих моя дебитомер на другата алфа тя си вървеше пак така добре както с нейния и ако не си занули настройките ще кара с примерно кофти дебитомер па ще си върви както с хубав, нещо не ми се връзва!
                      Другата седмица ще минавам със сигурност през Ял, ще нося неизползван дебитм, и лаптоп и ако е от него, със сигурност ще знаеш....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Другата седмица ще минавам със сигурност през Ял, ще нося неизползван дебитм, и лаптоп и ако е от него, със сигурност ще знаеш....
                        Дай боже да разбера най-накрая
                        Кога мислиш да идваш другата седмица?
                        И тва за адаптацията сега трябвали да се прави или не трябва
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Сега попитах и Христо от Ямбол който е собственика на axm-auto.com И той отговори, че няма нужда от никакви настройки!!!
                          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Иначе свещи, жици, бобини как са?
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              и Моята нещо неиска да върви като хората.По някой път върви понякой път не.Преди вървеше като загрее а сега пък обратното.Сега ще сменя дебитомер, свещи,един кабел имам не добре на 4-цилиндър,лули ще взема,температурен датчик че не съм го сменявал, пък ще видиме какво ще се получи.Щото веднъж ама преди време още почистих дебитомера и дросела и колата превъртя направо.Иначе и мойта не бута маслото и си харчи нормално ама издава един такъв странен звук от мотора се едно съм махнал тръбата на филтъра и неще да набира .Ще я опрайме!

                              Comment

                              Working...
                              X